zaterdag 14 maart 2015

Hot Oil Treatment met coco's olie, olijfolie extra virgin en Marokkaanse argan olie

Zoals jullie weten geef ik mijn haren 1 tot 2x per week een hot coconut oil behandeling, waardoor het haar glanst en gezond uitziet. Nou heb ik zelf iets nieuws geprobeerd: ik heb olijfolie (extra virgin) bij gedaan en de Marokkaanse argan oil heb ik ook gelijk erbij gedaan i.p.v. later. Dus die andere twee oliƫn gingen ook mee "koken" onder de heatcap. Resultaat was SUPER FANTASTISCH...!!! Kijk hoe het glanst en hoe mooi de definitie van de krullen zijn. En het haar is helemaal niet te vettig. Hoe je moet aanbrengen en afspoelen? Lees het onderwerp over coconut hot oil treatment. Wat mij verbaast is dat de krullen een hele week intact blijven, hun glans behouden en niet gaan pluizen. Vandaag was precies een week geleden dat ik de behandeling heb gedaan en ik heb doelbewust niet een tweede behandeling gegeven, alleen om te zien hoe lang het meegaat. Ik kan gerust zeggen dat er kans is dat het 2 weken goed blijft. Maar ja......dan is ook echt weer tijd om te wassen.


 

Om de krullen goed te houden hoef ik alleen 's avonds voor het slapen gaan te verzorgen door 4 grote vlechten of twists in te doen (je kunt ook pineapple-up doen; dat is je haren omhoog houden en een doek om je hoofd heen doen. Je krullen blijven aan de bovenkant uitsteken, als de kroon van een ananas). 'S ochtends het haar in model brengen door het weer wat nat te spuiten en de gel in te smeren. Even met de handen in model brengen, de krullen de kant op laten gaan die jij wilt bepalen.......en KLAAR!!

















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten