vrijdag 10 juni 2011

I did it....I did the Big Chop!!

Ja ja mensen......ik heb het gedaan. Heden 10-06-2011 heb ik de BIG CHOP gedaan...Eerst heb ik flink wat van mijn haren geknipt, maar ik kreeg 2 dagen later last van gekte en knipte ALLE beschadigde haar eraf...ZELF GEDAAN! Wat een bevrijding, wat voelt het lekker. Het haar voelt lekker zacht aan en de krullen openbaarden zich!





Look at all those cute tiny curls...!!! 

Eindelijk gezond natuurlijk haar zonder chemisch troep. I feel free.....

 Nu nog wachten op het groeien, groeien en nog eens groeien.........

Wat mijn man ervan vond??? 
Hij vond het jammer van al het lange haar wat weg is, maar vond mijn haar er wel veel gezonder uitzien. Is wel ff wennen.......


Hallo Krullen...!!!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten